skip to Main Content

De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid voer staat vermeld op het etiket van de zak. Mocht je hond of kat afvallen of aankomen, dan verandert de hoeveelheid voer met het gewicht van je hond of kat mee. Controleer daarom bij elke nieuwe levering het etiket op de zak. Daarnaast geeft de maatbeker, welke je bij de eerste levering hebt  ontvangen, exact aan tot hoe ver je de maatbeker moet vullen

Het is belangrijk om op regelmatige basis de gegevens van je hond of kat bij te houden. Als er veranderingen zijn in de gegevens van je hond of kat kan het zijn dat er meer of minder voer gegeven moet worden. Om de informatie bij te werken doorloop je de volgende stappen:
1. Log in op je persoonlijke account op brokbox.nl/mijn-brokbox.
2. Bij ‘mijn gegevens’ kun je de gegevens veranderen.
3. Na het invullen van de veranderingen druk je onderaan de pagina op ‘opslaan’. Je ontvangt nu een mail met de nieuwe gegevens in uw mailbox.

BrokBox is geheel vrijblijvend. Geen jaarabonnementen of opzegtermijnen. Géén verplichtingen.

Met het annuleren van jouw BrokBox abonnement wordt niet automatisch de lopende bestelling geannuleerd. Mocht je dit willen doen, neem dan contact op met de klantenservice.

Indien mogelijk zullen wij de bestelling annuleren en het geld terugstorten op je rekening. Indien de bestelling al is verwerkt kunnen wij helaas geen geld terug storten.

Betaling via Ideal of bancontact: De betaling is rechtstreeks bij ons binnen gekomen. Wanneer de bestelling voor 15:00 uur is geplaatst, wordt deze diezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Levertijd van PostNL is momenteel 1-2 dagen.

Betaling via SEPA Automatische incasso: Deze betaling komt niet rechtstreeks bij ons binnen. Daarom duurt het 5 werkdagen voordat de bestelling wordt verwerkt en verzonden. Ook hier is de levertijd van PostNL 1-2 werkdagen.

Bij elke bestelling wordt automatisch een mail verzonden waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan je Spam map.

BrokBox staat ervoor garant dat elke bestelling op tijd is. Hierdoor heb jij geen zorgen meer over het voer. Kom je nou niet helemaal uit met het voer, neem dan contact op met de klantenservice. Deze zullen dan een spoedzending voorbereiden.

Als je bezorging langer duurt, controleer je mail (en de spam-box) voor de automatisch verstuurde email met track and trace code. Mogelijk ligt je bestelling bij een ophaalpunt. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice.

Neem eerst contact op met de klantenservice. Dit kan via de chatfunctie, de mail of per telefoon. Log daarna in op brokbox.nl/mijn-brokbox en klik op ‘gegevens wijzigen’. Hier kun je het juiste adres invullen. De wijzigingen worden meegenomen met de volgende bestelling.

Je kan jouw bestellingen hervatten door in te loggen via brokbox.nl/mijn-brokbox. Klik vervolgens op het kopje ‘volgende levering’. U ziet nu de mogelijkheid ‘Hervatten’. Wanneer u hier op drukt hervatten wij de leveringen. Controleer nadat u hervat heeft de eerstvolgende leverdatum en pas deze zo nodig aan. Voor een spoed levering kun je contact opnemen met de klantenservice.

Iedere hond en kat is uniek. Hierdoor heeft iedere hond en kat een andere voedingsbehoefte en kunnen wij geen vaste prijzen vooraf afgeven. Wel kunnen wij iedereen garanderen dat wij een eerlijke prijs hanteren voor een premium product. Dit komt omdat wij rechtstreeks kopen bij de fabrikant en de tussenpersonen, grossiers en winkeliers overslaan. Ontdek geheel vrijblijvend de prijs voor jouw hond of kat.

Wanneer je opnieuw een levering wilt ontvangen voordat er een maand voorbij is, kun je contact opnemen met de klantenservice. Je ontvangt dan een tikkie. Wanneer deze betaald is, wordt het voer geleverd.

Ja, dit is mogelijk. Je kunt aangeven dat je de tikkie later betaald. Mocht de betaallink verlopen zijn, dan kun je contact opnemen met de klantenservice of een berichtje sturen via whatsapp.

Back To Top